fredag 29 augusti 2008

Jag är punkterad

Jag är med sjukgymnast. Hon är stor, rivig, glad och är en sån där som inte ser några problem överhuvudtaget. Allt är liksom uppåt och hejsan hoppsan och tjosan tjena. Förutom min nacke.

Men den börjar hon så sakteliga få ordning på med lite hårda händer och lite mjuka händer om vartannat. Hon är oerhört skicklig. Och allt detta för bara 70 spänn för tillfälle. Jag kan inte fatta det. Vad lever hon på?

I dag tryckte hon dit nålar också, och berättade om skillnaden mellan naprapaternas nålfilosofi och de gamla kinesernas diton. De skiljer sig en del, men har närmat sig varandra. Om ni var intresserade.

Inte blöder jag heller. Känner mig en smula sömnig bara, men det ska tydligen vara i sin ordning.

1 kommentar:

Anonym sa...

Richard Liums blogg är bra. Här finner du den: www.metrobloggen.se/csr Richard Lium är en fantastisk människa. Anna-Karin i Götet.