onsdag 27 augusti 2008

Premiärdags!!!

Kolla, kolla, kolla!
Jag är som ett uppspelt barn. Känner du hur jag rycker i din tröja, och pekar uppåt mot himlen, mot ett fantastiskt konstverk som kanske försvinner om du inte tittar dit. Du babblar på med dina väninnor och till slut tittar du lätt irriterat åt mitt håll, följer riktningen på mitt finger och tittar uppåt och upptäcker en kakafoni av blommor och megafoner... Makalöst.

Min vän är ett geni.

Jag har begåvats med ett blogghuvud som spöar skiten ur allt du hittills lagt ögonen på.
Sådeså.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Makalöst snyggt.

F.ö. är det trés kul att läsa bloggen dine. Och kul att läsa kärleksbloggen om Nsö också.

Anonym sa...

Jävlar

Ola sa...

tack för de snälla orden, kunde se dig framför mig då du ivrigt ryckte i tröjan och pekade på kakafonin. .haha

Ola sa...

G R A T T I S på födelsedagen bland annat !