söndag 7 september 2008

I dag har jag lärt mig...

...att en tacobrunch i sängen är en perfekt söndagsgrej.
...att Albanien och Sverige är lika bra i fotboll.
...att Johan Esk i DN hatar 3-5-2-uppställningen.
...att någon annan på DN tycker att lattepappor är sexiga.
...att en tredje journalist på DN tycker om Brittany Murphy.
...att DN TYCKER väldigt mycket, har de alltid gjort det?
...att massor med vätska kombinerat med lakrits är en ypperlig återställarkur.

Jag kommer säkert att lära mig fler grejer, men det här är vad jag hunnit med fram till nu.

2 kommentarer:

Caroline Hainer sa...

Men är tacobrunch i sängen en bra grej, verkligen? Är det inte ännu en sån där grej som liksom låter bra i teorin men egentligen är värdelös. Som att ta en dusch tillsammans.

Svenska Larm sa...

Vad menar du? Duscha är väl en utmärkt grej. Särskilt efter en tacobuffe i sängen.