onsdag 23 juli 2008

Bloggkutym

Man ska tydligen blogga tre till fem inlägg per dag för att det ska vara intressant att följa en blogg. Då skapar man en sån där "måste-in-och-kolla-vad-som-skrivits-sen-senast-känsla". Sånt tänker jag på nu. När jag har blivit med blogg.

Och så ska man tacka folk i sin blogg. Särskilt när de hjälpt en med bra grejer. Som att ställa in tiden på bloggen. Just det gjorde min kompis Ola. Han är en bra kompis. En sån som hjälper en när man har problem med tiden. Han har också en trasig hälsena, en skön bror som heter Hampus och flera egna bloggar. Jag vill till Aruba till exempel. Skicklig kille.

3 kommentarer:

Ola sa...

Tack för tacket. Ta hand om Norrland nu. Och ja, visa dina look-alikes.
Sånt skulle verkligen driva ratings.

Caroline Hainer sa...

Jag tänker inte tacka, du tackar ju inte mig.

Simon Johansson sa...

jaha. så jag är alltså inte en bra kompis? undrar många med mig.
/anonym (kompis)