torsdag 24 juli 2008

Norrland - problem och lösningar

Det doftar grillat från verandan.
Min mage känner det tydligt. Min hjärna hänger med.

Det svåraste med semester i Norrland är att man inte riktigt vet när man kan öppna en öl. För man är ganska beroende av bilen och man är ganska beroende av ölen. Och ölen begränsar möjligheten att köra bil. Som bekant.

Snart ska jag ta ett beslut om det är slut på bilkörning för idag.

Snart ska jag dessutom fatta mig på hur man lägger upp bilder här också. Så att ni kan få se en bild på:
- en ölburk
- en grill
- en nyvaxad bil

Det här låter för sorgligt. Jag måste börja gråta.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bara för att du inte orkar använda dina långben att gå med. Med dem kan du komma vars du än vill, så du kan ta din öl när du stiger upp om du så vill!