tisdag 30 december 2008

I'm the motherflippin

Ibland blir jag förbannad när människor är så jävla geniala. Särskilt när de sysslar med musik. Förmodligen en form av avundsjuka som skulle kunna driva mig att bli musikrecensent.

Men det är dubbelt. Jag blir lycklig också. Men främst ruggigt förbannad. Som när killarna i Flight of the Conchords gör parodi på kärlekslåtar, eller gangstarap. Och gör det bättre än originalen de parodierar.

Who's tha muthaflippin?
I'm tha muthaflippin.




Och så den mest fantastiska kärlekslåten som någonsin skrivits:

1 kommentar:

Ola sa...

Jag är också förbannad, inte bara att de gör allt jag drömt om, och bättre än de jag vanligvis gillar, och bättre än jag själv skulle gjort det, utan även för att du kom på idén att blogga om dem först, så jag antar utmaningen, kolla in hos mig så ska du få se mina top 3 flight of the conchords clips so far. På min blogg dvs, jag antar utmaningen HÖR DU DET ! ?