onsdag 19 januari 2011

Sömnen är funnen

Faran är över. Alarmisten har sovit.

Och jag ska inte vara en självisk jävel. Jag ska dela med mig av två goda trick för att somna, det ena ordnade min sambo, det andra är ett mentalt knep från bästa Anna.

1) Skapa en sovkoja. Ej att förväxla med de legendariska onanikojorna som myntades i Big Brother. En sovkoja är helt enkelt: en soffa, ett täcke under, ett täcke över, massor av kuddar. Även känd som sömnsandwich. Kan kombineras med valfritt svenskt tv-drama.

2) Andas in på Mårten, andas ut på Leo. Fråga inte. Bara gör.

God natt.

2 kommentarer:

Frau Anna sa...

Grattis! Mårten & Leo... keep on giving! Jag ska själv ge mig på sovkoja någon unken natt. Tackarrrrr.

leo sa...

måste man andas ut på leo? skulle kännas bättre om ni drog in mig och puffade ut mårten.