onsdag 6 oktober 2010

Efter kriget mot spacklet

Ok, det här blir en kort passus.

Förväxla nu icke Svenska Larm med din vardagliga inredningsblogg trots det som nu, om några rader, kommer att ske. Svenska Larm är inredningspolitiskt oberoende, har alltid varit och kommer alltid att vara.

Men det här får inte passera obemärkt.

Ett badrum från sent 60-tal har förvandlats till ett badrum från tidigt 10-tal. Jag ber om ursäkt för både tafflig bildkvalitet (mobilkamera) och taffliga photoshopkunskaper (medfött). Och med det sagt.

FÖRE:



EFTER:

6 kommentarer:

Simon Johansson sa...

snajdigt! (fast jag gillar den blå golvmattan)

Foghagen sa...

Ja, det var avsevärt snyggare innan renoveringen. Tråkigt att se.

syster 2 sa...

Gud, bror så snyggt,,man kan tro att du "tjuvkikat" på Ernst, Martin och arga snickaren -programmen.För du brukar väl inte se dessa inrednings- och ombyggnads program? Snyggt blev det verkligen...hoppas du fått blodad tand för Hus och trädgår...men jag ser inga bilder på päron och björnbär här...ska bli så kul att se...

Simon Johansson sa...

ja, jag förstår verkligen att ni inte ville ha det som på den undre bilden! avskyvärt.

Svenska Larm sa...

Åh, Fogis. När jag vill ha inredningstips från Tusen och en natt så slår jag en signal!

Frau Anna sa...

Vajert! Ni kommer få det så fint!