torsdag 3 februari 2011

Kommande blogginlägg

Fick också lite tid att fundera på oskrivna blogginlägg. De där jag har i spetsen på pennan men ännu inte hunnit pränta ner.

Ni får chansen att rösta fram vilket som ska komma härnäst. Räknar inte med röstningskaos här, men det ämne som får en röst vinner och får hamna i rampljuset först.

De nominerade är:
- Körskolan, en betraktelse från en handledarutbildning.
- Min kärlek till Kristina Lugn.
- Hur bristen på riktning och fokus blev ett slags karriär.
- Coldplay till Göteborg - hur förhåller det sig till kräksjuka?

Nu; försöka sova.

3 kommentarer:

Simon Johansson sa...

Om du skriver om "Körskolan, en betraktelse från en handledarutbildning" så skriver jag om min Coldplay-dröm. Den då jag skulle göra en kundtidning åt dem. Mycket märklig dröm.

Ola sa...

coldplay.

Svenska Larm sa...

Coldplays kundtidning.
Det finns ändå logik i den kombinationen. Jag vill inte läsa den dock.

Två röster på två olika inlägg.